Jak oszczędzić na zakupach spożywczych?

Zdarzyło ci się kiedyś irytować na robienie zakupów w większym mieście? Dylemat pomiędzy robieniem zakupów skoro świt, a późnym wieczorem jest ci znany? Mnie niestety też.  

Odpada chodzenie na zakupy z rana, wieczorem też nie mam na to ochoty, więc postanowiłam sprawdzić, czy zakupy online będą moim wybawieniem. I okazało się, ze tak :)

Popularne serwisy zakupów spożywczych online

Najwyżej w wyszukiwarce pojawiają się Everli, Barbora i Frisco. To pierwsze jest pośrednikiem, dzięki któremu możemy zamówić produkty z  Biedronki, Lidla, Kauflandu i Auchana. 



Oferta Everli - zamów zakupy z Biedronki lub Lidla

Niestety, większość z nich pobiera prowizję za dostawę i "ceny różnią się od sklepowych". W desperacji sprawdziłam, ile kosztowałoby zamówienie tofu z biedronki. Dostawa jednak nie obejmowała nawet takiego produktu :(

Frisco i Barbora to dla mnie szybka piłka - większość produktów była droższa niż stacjonarnie. Nawet nie próbowałam w nich złożyć zamówienia.

Mój wybór miał paść na zamówienie z Kauflanda. Wtedy przypomniałam sobie, że już kiedyś zrobiłam zamówienie online - bezpośrednio z Carrefoura.

Kto przywiezie więcej za mniej pieniędzy?

Wiem jak bardzo reklamowo to brzmi, ale musicie mi uwierzyć, że to nie jest współpraca. Nigdy nie dostałam żadnej takiej propozycji.

Bardzo dokładnie porównałam ceny w zamówienia w Kauflandzie i Carrefourze. Przekonała mnie cena za oliwę Monini - przy promocji byly to 4 zł różnicy! Na korzyść Carrefoura.

Ponieważ nie robiłam zamówienia tylko dla siebie, produktów było sporo. Zamówienie na kwotę 300zł. Tu pojawił się kolejny problem - ograniczenie w ilości produktów. Kaufland liczył każdą marchewkę jako sztukę i wszystkich produktów mogłam mieć maksymalnie 100. Kolejny produkt otwierał już nowe zamówienie, za którego dostawę też trzeba było zapłacić. 

Carrefour ma tylko ograniczenia wagowe. Jeśli chcesz mieć zamówienie tego samego dnia, przywiezie je kurier i nie może ono ważyć więcej niż 30 kg.

Jeśli zaplanujesz zamówienie na popołudnie następnego dnia, przyjedzie już do Ciebie Carfura - z zamówieniem do 70kg na terenie Wrocławia (cała Polska - 100 kg). Dostawa jest darmowa od 179 zł zamówienia.

No generalnie Carefour wydał mi się najlepszą opcją. Chociaż szczerze przyznam, że zdarzyło im się raz spóźnić 1h względem wybranej przeze mnie godziny dostawy.


Podsumowanie zamówienia online


Jak oszczędzić jeszcze więcej?

Mam dla Was jeszcze parę tipów. Jeśli kwota 179 was przeraża, zróbcie zamówienie ze współlokatorami. Ja wolę zrobić duże zamówienie raz i nie chodzić co drugi dzień do sklepu po uzupełnienie. Dzięki planowaniu zakupów nie zapominam co miałam kupić. Nie tracę pieniędzy na zakupach typu "a, jeszcze to!". Nie dźwigam ciężkich produktów.

10 zł za newsletter

Jeśli pierwszy raz robicie zakupy, możecie zgarnąć 10 zł na zakupy za zapisanie się do newslettera.
Bonus jest ważny 7 dni od zapisania się na zakupy o wartości minimum 100 zł.

Voucher za zapisanie się do newslettera

5 zł zwrotu na twoje konto

Kolejny lifechack to zwroty. Jest wiele programów, które zwracają ci część pieniędzy za zakup online. Ja korzystam z Tipli. Tipli współpracuje akurat z tymi sklepami, w których robię zakupy. I właśnie z Carrefourem!

Wchodzę na stronę tipli, w ich wyszukiwarce wpisuję Carrefour i robię zamówienie dopiero po kliknięciu w link odnoszący. Tak jak widać dwa zdjęcia wyżej, pojawia się ikonka 1,75% zwrotu z zakupu. 

Zwroty cashback z tipli

Na moim tipli mam już do wypłacenia 50 zł, z czego 10 właśnie z zamówień Carrefoura ;). 

Jeśli założycie nowe konto, dostajecie na start 30 zł (chociaż jeszcze to sprawdzę). Ja ponad rok temu dostałam 15 zł i 2 zł za instalację wtyczki do Chrome.

Brzmi jak dużo roboty?

Być może zarzuciłam Cię teraz informacjami, a kwoty nie wydają się zawrotne. Ale! Pomyśl, że robisz to raz, a potem tylko ponawiasz zamówienia i jednym kliknięciem zwracasz sobie część pieniędzy.

Wszyscy chętnie wyszukujemy sposoby na zarabianie pasywne, zarabianie przez internet.

Zastanawiamy się jak oszczędzać... to jest ten moment, kiedy możesz w końcu zacząć.  Zresztą, po co marnować swój czas w sklepach i na dojazdach, skoro ktoś może to zrobić za Ciebie?

Bonus

A jeśli wciąż nie jesteś przekonana, to oto co dostałam przy moim trzecim zamówieniu:


A do liściku były dołączone pierniczki i wafle ryżowe. I to akurat te pierniki, które uwielbiam, duże, w czekoladzie.

No i okazało się też, że mają liściaste ziołowe herbatki! Zamówiłam je za cenę zwykłych torebek (ok. 3 zł, jedno opakowanie za niecałe 2 zł). Otwieram zamówienie, a tu patrzę, liście! Od razu zrobili mi dzień.


Liściasta herbatka ziołowa z Carrefoura 


Bardzo zachęcam do zrobienia sobie takiej kombinacji zakupowej. Kiedy udało mi się to zorganizować, poczułam się jak bóg organizacji. I tego wam wszystkim życzę.

Miłego!

Komentarze

Popularne posty